En lista, I JUST LOVE THEM!!

Sno listan och kopiera in den i din egen blogg!!

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Beror helt på vad det är för någon. Kanske farmen skärgården för att jag älskar skärgårdar :). Men skulle inte gilla allt skitsnack och backstabbing osv. Inte offentligeheten heller. Det är skönast att vara anonym. Ingen som lägger sig i ens liv eller en massa människor som glor på stan och försöker kolla ner i shoppingvagnen om man köpt något intressant osv.
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren och sommaren, kan inte välja.
Brukar du sjunga i duschen? Alltid.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Jag ser ogärna på sport det är super trist, jag vill helldre hålla på med sport själv än titta på när andra får göra allt det roliga. Usch.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte att man kan älska någon, men bli förälskad från första stund absolut, det har jag vart med om.
Laddar du hem musik och film från Internet? Nej, inte för att jag är överdriver laglig, om sanningen ska fram är jag inte alls särskilt film intresserad eller dator intresserad. Har inte brytt mig om att lära mig. Så svaret är: har aldrig laddat ner en film i hela mitt liv.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala av mina studielån och köpa hus för resten.
Tänker du mycket på ditt utseende? Nej. Är mer orolig för att folk inte ska uppskatta min personlighet. Det gör mycket ondare. Utseendet rår jag inte för. Det är som det är. Och det duger.  
Vad får dig att slappna av? Läsa bok.
Är du skyldig någon pengar? Nej.
Är du mörkrädd? Nja, vill ju inte hoppa omkring ensam på stan en sen natt.
Vilken färg är snyggast? Svart, lila och blå.
Tycker du matte är svårt? ja, mycket.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Varierar.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mina stackars föräldrar, då ringer jag och klagar och fräser om saker.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Ja absolut. Själv feströker jag. Och det är idiotisk, dummt osv. Men hade det inte funnits ciggaretter att köpa då hade man inte ´kunnat falla för frestelsen heller. Jag blir väldigt sugen på cigg när jag har druckit, vet inte varför? Men men. Ska lägga av med att köpa cigg när jag festar, och dessutom försöka lära mig att gå ut nykter. Man skulle må så mycket bättre då.
Har du piercing? I örat.
Bråkar du och dina syskon ofta? nej, nästan aldrig.
Läser du ofta böcker? Ofta, för att varva ner, är ganska vild av mig och flänger runt, så skriva och läsa är mitt sätt att relax och inte vara hyper stressig och flamsig. Det är viktigt att kunna ta det lugnt ibland.
Vad föredrar du för sorts filmer? Svenska filmer faktiskt. Dom känns mer äkta en amerikanska. Det är så mycket fairytale över dom.
Vad slösar du mest pengar på? Räkningar.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? 2/1 men (är det så man skriver?).
Vilka husdjur har du haft innan? Chinchilla, kanin och voffs.
Solar du ofta? Nästan aldrig och då i skuggan med solskyddsfaktor. Har lätt för att bli brun och få färg, men jag vill inte. Tänker på canser riskerna. Och sen har jag svårt att ligga stilla i solen som en snäll liten loppa.
Är du bra på att laga mat? Nej verkligen inte. Men bor man själv så måste man ju.  
Var badar du helst? I varmt vatten.
Vad dricker du för alkohol?  öl helst.
Vilka djur är du mest rädd för? Fåglar, ormar och gettingar.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Slagit skallen ett ex antal gånger, vart lite vild och galen. Inget att rekomendera.
Vilken kändis är hetast? Eva longoria, Ed westhwick, Jasper Rathbone, och ashleey simpsson när hon var mörk hårig och rockig.
Gillar du att dansa? Ja! :).
Är du flygrädd? Som fan.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jätte bra. Dummt att dom som inte själva väljer att röka tvingas att lida.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, saft, te.
Tror du på ett liv efter döden? Ingen anning.
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag pallar inte kaffe, blir så stressad av det. Kanske för att jag sällan dricker och då dricker helt svart``
Vill du gå ner i vikt?  Nej, jag är bra som jag är.
Har du varit deprimerad? Ja, under en period då jag blev sjuk och inte klarade av att jobba eller mina studier.
Vad äter du helst när du ser på film? Varierar.
Har du tandläkarskräck? nej.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmäniska
Vilken hårfärg har du naturellt? Råttfärgat.
Biter du på naglarna? Nej.
Är du beroende av något? Nej.
Hur ofta motionerar du?  Iite då och då. När jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0