Längtar killar också efter en seriös relation??

Mina upplevelser är att dom tjej kompisar som man har är väldigt nere och lider av sin singeltid. Dom vill så gärna ha någon. Vissa taklar det bra andra det sämmre såklart. Så min fråga är:

Finns det några killar som läser detta och som känner sig down som singel? Som längtar och går och väntar på henne som är den rätta?

Ännu ett tips till er singlar:
Skriv en LISTA på allt sånt som du vill hinna med innan du stadgar dig. Det finns massor av sånt om jag känner att jag skulle bli ledsen för att ge upp om jag kom in i en relation. Som tex det egna boendet. Drömmen om att resa utomlands med mina vänninor osv. Följande ska jag göra INNAN jag stadgar mig. Klart att man inte försaka allt i en relation. Men hur giv mild man än må vara mot sin partner så skulle jag ha lite svårt för att sticka iväg på en party resa utan honom. Jaja. Lika som att jag känner att jag skulle bli ledsen över att inte kunna ränna på krogen och dansa varje helg. Jag älskar att dansa och vill kunna gå ut bara därför. Men det skulle inte heller kännas rätt. Jag är helt enkelt inte redo. Innan jag träffar någon vill jag hinna med följande:

1. Tapetsera om min lägenhet och få den FULLÄNDAD med alla prylar som jag vill ha i den.
2. Resa utomlands med ett kompisgäng.
3. Skaffa mig en tattoo.
4. Ha dildo party hemma hos mig och bjuda över vänner.
5. Ordna med fest hemma hos mig.
6. Ha spa kväll hós mig med ansiktsmasker.

Det här är väl inte världens mest seriösa lista. Men den är ett exempel på hur den kan se ut. Lista även fördelarna med att vara singel. Börjar du deppa ta fram den listan och läs igenom :).



Kommentarer
Postat av: Minna

Svar: naww vad söt du är som skriver så bra och svarar bra på kommentarerna :)

Tack för hjälpen för du hjälper iallfall mig att må bättre än mig själv.

Tack för allt du skrev

2009-08-13 @ 19:57:26
URL: http://trolletmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0