Smink VS naturlig :)

SMINK VS NATURLIGT

Hittade en bild på Tori Spelling på aftonbladet, där hon är utan smink och en med. Har alltid tyckt att Tori ser väldig opererad  ut i ansiktet. Inte särskilt vacker. Men på den här osminkade bilden är hon jätte söt!! Har ALDRIG sett henne så fin som här, hon ser snäll, naturlig och vacker ut. Inte alls som en översminkade stelopererad version av en barbie docka så som hon gör på den sminkade bilden. Helt onaturlig. You go Tori! Du är jätte vacker naturlig!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har aldrig förstått grejen med smink, jag har aldrig sminkat mig, inte ens när jag har haft en miljon finnar i ansiktet på en gång.

2009-08-10 @ 22:47:32
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0