Till you girls!

Det är aldrig okej att någon kallar dig hora eller taffsar på dig!!! Anmäl det!!
Vissa kanske tycker att det är roligt när en killen klämmer en på häcken eller på bröstet. Som ett tecken på att du är SEXIG och åtråvärd. Andra kanske känner sig ledsna för att dom aldrig blir tafsade på och där med känner sig osexiga.
Det finns inget gott i att bli tafsad på!! Om någon börjar klämma på din kropp som om att den inte var din längre, betyder det inte att du är sexig först och främst! Det betyder att personen som gör så mot dig inte respekterar dig ett jävla dugg! Att den personen skiter i dig som människa och tycker att den har tillgång till att klämma och vanhelga din kropp utan din tillåtelse.
Det är förjävligt!!! Jag skulle dra till någon om dom började klämma på mig!

När jag gick i skolan brukade killarna dra i stringtrosan och tönta runt. Jag använder aldrig string längre!!! Fy faaan vad oskönt. men orkar inte ens gå in på den debatten.
Det gjorde ont som faaan, och man tyckte att det var bra, för då visste man att killen gillade en!
Öh? Nu idag ser man ju rätt tydligt att OM man gillar någon, då ger man den kärlek, ömhet, ärlighet, vänlighet och respekt!
Inte drar i stringen så att det gör ont, eller klämmer till på ett ömmande bröst! Fan!! Jävla idioti!!!

Jag tror att om man accepterar sånt här, då går det tyvärr så långt för en del killar att gränserna mellan vad som är okej och inte suddas ut ännu mer. Varför tror ni att det sker våldtäkter?? Det finns många anledningar. Men det hjälper ju knappast inte att ingen sätter gränser när dom i skolåldern tror att det är mer än okej att tafsa runt och ha tjejernas kroppar som sina små egna nöjesfält.

Engång när jag gick i gymnasiet satt vi några tjejer på stationen. Då kom det ett gäng yngre killar. Kaxiga små skatare i ca 9 års ålder. Dom började mucka och var otrevliga. Mina minder mogna klasskompisar (tjejer) kaxade tillbaka. Killarna började prata snusk osv. Och mina klass kompisar spelade med.
Idioter tyckte jag då! Som tur är så har tjejerna mognat.
Det slutade med att en av killarna gick fram om klämde på min typ 7 år äldre kompis bröst. Jag såg svart!! Hon bara skrattade och började prata om att han säkert hade en liten pitt osv.
Jag var rosenrasande på båda parter. Dels mina klasskompisar som beteede sig lika illa, som spelade med i sex leken.
Men när "ledar killen" går fram till min klasskompis och sätter sin hand på hennes mutta. Då expolderar jag!! Då orkar jag inte sitta där längre och låta dom fjanta på. För båda parter var lika blåsta. Min mycket äldre klasskompis säger inte ens till killen, hon bara skrattar bort det!!

Tanken som flyger genom mig är. Om en 16 årig tjej inte ens vågar riva ifrån till en 9 årig kille hur fan ska hans jämåriga tjej"kompisar" våga göra det??? Och hur faan ska han veta vart gränserna går? Det är väl inte helt konstigt att han tror att det är okej att gå omkring och våldta när ingen sätter stop?

Jag blev så arg att jag reste mig upp. Tog tag i killens luva. Lyfte upp honom i luften så att benen dinglade ovanför marken. Sen Tryckte jag upp honom mot vägen i busskuren.

vårlade - Du ska ge fan i att tafsa på folk, det är lika jävla förnedrande för henne som när jag gör så här på dig!

Och så smiskade jag ungen på häcken, hårt några gånger!

Efter det satte jag ner honom, och satt med en hatisk blick och glodde på ungen som såg helt skräckslagen ut. Efter en stund gav han en usel ursäkt om att han skulle hem och äta. Efter det talade jag om för mina blåsta klasskompisar att jag tyckte att dom beteede sig lika jävla illa.


Visst kanske man inte ska smiska folk. Men jag tyckte att det var ett tydligt exempel!! Det är väl lika förnedrande att bli kladdad på muttan av en liten parvel som att få smisk på stjärten när man vart dum!


Jag kommer alrig att smicka mina barn på stjärten av den anledningen. Dom ska inte förnedras. Men dom ska faaan lära sig att veta hut! Och skulle dom mot all förmodan tafsa på någon, då är smisk på stjärten ett undantag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0