Utdrag från ett forum.

Jag skrev något i ett forum som jag tänkte kopiera och lägga in här.

Jag blir så ledsen när jag läser en del kommentarer och inlägg här!!
Men tjejer ni bryr er så otroligt mycket om vad killarna ska tycka och tänka!!!
Att ni ska göra dom nöjda osv!!!
Ni är rädda för vad han ska tycka om att ni är orakade ovanför muttan och att ni har prickar vid bikinilinjen!!
Jag menar inte att vara dömande eller elaka! Jag tycker bara att ni nervärderar er själva och inte fattar erat eget VÄRDE!!
Några undrar vad killen ska tycka om att man har lite fristyr på muffen!!
Men snälla, jag tror inte att han kommer att gå där ifrån och vägra sex. Och gör han det då är han ju inget att ha!! Då är ju DU värd något mycket mycket bättre!!
En kille som ens antyder på att man ska raka sig borde fan få en hård sten i skallen!!
Tjejer fatta att ni är värda något!! Och att ni inte ska styra era kroppar efter vad ni tror att killarna vill ha!!

En kille är glad så länge han får ligga!! Eller ska faaaan vara det i allafall!!! En kille ska fan vara glad för att han får vara med dig även om du inte vill ligga!! Om inte så är han inget alls att ha!!
Om killen börjar kinka över att du inte rakat dig, då är han dum i huvudet. men jag tror att dom flesta killar skiter i det, dom är glada att du vill ha sex med honom över huvudtaget. Oavsätt hår eller prickar.
Han är säkert lika rädd för att du ska tycka att hans snopp är för liten, krokig eller hans armar för taniga!!
Ingen är perfekt som sagt! Och som sagt innan, i dagens samhälle gör dom flesta allt för att "dölja" sina små "skavanker"!!

Var nöjda med er själva för den ni är!! Och killen ska vara glad och tacksam som faaan för att han får ligga med dig!! Inte komma med några jävla krav om små petitesser!! Och det kommer han inte att göra heller så länge han inte är universums jävla svin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0