Hej igen!!!

Har haft en rejäll svaka med skrivandet. Sorry. Massa skrivande i skolan så det blir väl att bloggen faller bort.

Jag tänker svara på ANONYMS fråga.

För det första, du är INGEN loser!!! Alla förhållanden är LÅNGT ifrån lyckliga. Det är ofta så att man tar på sig dom rosenröda glasögonen när man står utanför en relation och enbart tänker på det där som verkar så underbart med en relation. Egentligen kräver ju relation jobb, kompromisser och endel relationer är ju så usla att man skulle må miljarder gånger bättre som singel.

Du är stark och du behöver inte ha någon annan för att bekräfta att du är bra!! Man är den man är och det är inte det sociala umgänget eller hur många brudar/grabbar du har som gör dig till den du är.

Jag tycker att du ska UNNA dig själv alla tid i världen, för du mår ju inte bättre av att grubbla över din avsaknad på relationer?
Ut och lev, gör sånt som du trycker om. Och som sagt sätt upp en lista på en massa saker som du vill ha gjort som INTE skulle funka lika bra med en partner i bilden.

TEX att åka utomlands med vännerna och röja loss.

Att vara 20 år och aldrig ha haft en relation är inte på något sätt konstigt, jag har vänner som är 24 och aldrig haft en relation.

Du är inte ensam, och det finns många som känner som du. Och kanske någon av dessa tjejer/killar är just den som du ska ha? Hon eller han som aldrig heller träffat rätt som går och väntar på dig?

Se möjligheterna och inte till det du inte har. Kolla dig omkring och se på det som du har istället.

Jag själv är singel och det går ingen nöd på mig. Jag har min skola, mina fritidsintressen, lite galej på helgerna och all tid i världen till att GÖRA DET SOM JAG SJÄLV vill. Och umgås med dom jag tycker om, MIN familj och MINA vänner. Jag anser mig inte vara ett dugg loser. Även om det skulle ha gått en livstid och jag inte hade hittat någon partner. Jag vill ju ha barn, men som kvinna kan man ju fixa det ensam. Så det skulle ju ordna sig om ingen skulle dyka upp.
Nu har jag ju haft relationer, och nu när jag inte är i en så känner jag INGEN saknad, baar frihet. Och ser att singellivet har MÅNGA fördelar. Så jag vet vad jag pratar om. Det är inte lika rosenrött som det kanske verkar från utsidan.

Tycker folk att du är "patetisk" som aldrig har haft en relation under dina "ynka" 20 år, så är dom inga att bry sig om, dom måste vara lite puckade??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0