Sunt tänkande :)

Äntligen någon som fattat att det är normalt att gå upp i vikt när man blir gravid. Och att barnet ska få det som det behöver för att må bra. You go Kendra!

Playboybruden Kendra Wilkinson, som väntar sitt första barn med maken Hank Baskett, har ingen panik över att gå upp i vikt under graviditeten.  

— Det är så kul att se sig själv i spegeln och studera hur kroppen förändras. Man vet att allting är för barnets skull. Det får mig att må bra, berättade hon för pressen på ett välgörenhetsmingel i helgen.  

Kendra, 24, medgav dock att det underlättar att omge sig med människor som överöser henne med komplimanger:  

— ”Det skiner om dig”, säger de. Såna kommentarer känns såklart bra.  

Den senaste tiden har vi sett ett gäng färska kändismammor som tokbantat efter graviditeten, men det är inte något som kommer att hända Kendra.  

— Det gör inget om jag blir fet. Jag bryr mig bara om att barnet ska få vad han behöver, försäkrade hon


Starlounge.com:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0